hamburger menu
search

redvid esle

redvid esle

رویداد ایران > استان ها > قم > قم|۳۳ تردد شمار در همه ورودی های شهر قم نصب می شود

قم|۳۳ تردد شمار در همه ورودی های شهر قم نصب می شود

رئیس مرکز هوشمند سازی ترافیک شهرداری قم گفت: همه ورودی‌های فرعی و اصلی شهر به دوربین‌های تردد شمار مجهز شده و تا امروز بیش از ۹۵ درصد کار انجام و دوربین‌ها به‌صورت آزمایشی فعال است.

به گزارش خبرنگار رویداد ایران از قم، اکبر قلیچ با اشاره به اهمیت اطلاعات و آمار دقیق برای کنترل و مدیریت ترافیک، اظهار داشت: یکی از شرایط مدیریت و کنترل ترافیک به شکل مطلوب، داشتن آمار دقیق برای تحلیل و حل گره‌های ترافیکی شهر است.

رئیس مرکز هوشمند سازی ترافیک شهرداری قم استفاده از تجهیزات مدرن و به‌روز را فراتر از یک نیاز دانست و افزود: بدون در اختیار داشتن امکانات به روز نمی توانیم به اطلاعات صحیح دست پیدا کرده و باید همگام با دنیا و علم روز پیش برویم.

قلیچ با تحلیل موقعیت استراتژیک و زائر پذیری استان قم، تصریح کرد: شهر قم به خاطر زائر پذیر بودن و حضور میلیونی زائران در مناسبت‌هایی مانند نیمه شعبان، ایام نوروز، مناسبت مذهبی و غیره نیازمند مدیریت و کنترل ترافیک هوشمند است.

وی از نصب ۳۳ تردد شمار در همه ورودی های شهر قم خبر داد و گفت: از سال ۹۲ تا ابتدای امسال تنها سه دستگاه تردد شمار در منطقه ۷۲ تن، عوارضی قم تهران و پارک‌سوار شمالی نصب بوده و همه آمار ورودی و خروجی استان به‌صورت غیرعلمی جمع‌آوری می‌شده است.

رئیس مرکز هوشمند سازی ترافیک شهرداری قم تجهیز همه ورودی‌های شهر به تردد شمارها را گام بزرگی در مدیریت هوشمند ترافیک در شهر دانست و خاطرنشان کرد: همه ورودی‌های فرعی و اصلی شهر به دوربین‌های تردد شمار مجهز شده و تا امروز بیش از ۹۵ درصد کار انجام‌شده و دوربین‌ها به‌صورت آزمایشی فعال هستند.
امتیاز: 0 (از 0 رأی )
برچسب ها
نظرشما
کد را وارد کنید: *
عکس خوانده نمی‌شود
نظرهای دیگران
نظری وجود ندارد. شما اولین نفری باشید که نظر می دهد